090701

höll på att skriva 0906.. men nu är juni slut och sommarmånaden juli är här! great. bara lite mer än 1 hel vecka kvar att jobba, förmodligen. sen blir det några dagar ibland, när det behövs.
kollade nyss SMHI, självklart ska det bli 25 grader och sol imorgon med, men på fredag ska det vara 24 grader med sol och moln. varför, alltid? fattar inte. jag har alltid otur med sånt där alltså.. men på fre visar det bara lite moln så kan nog sola ändå i hope. skönt med helg snart igen iaf, få sova länge och sola!

påtal om annat, jag har blivit totalt förälskad i michael jacksons låt - man in the mirror. den är så sjuukt bra! lyssnar på den heela tiden verkligen. så fort jag kmr hem sätter jag på den och lyssnar hela kvällen. texten är så fin och han har en väldigt unik röst! har även kollat lite klipp från youtube och folk var verkligen helt galna på hans konserter, kolla bara här. tjejer, men även killar som gråter, skriker och blir helt crazy av att bara se honom! folk som svimmar och måste bäras iväg för att få hjälp .. man förstår verkligen hur känd han var och att han betydde allt för vissa personer. något som jag däremot tycker är lite överdrivet är dem som tillochmed tar självmord för att han är död. jag menar, vad hjälper det? man sårar bara sina nära&kära och jag ser ingen utväg alls med det, men som mamma sa, 12 mindre idioter i världen. för man klassas väl inte som riktigt normal om man gör något sånt? :p


haha, hittade en finfin bild från i fredags. jag och bella i väntan på bussen som var sen som vanligt. då brukar det oftast sluta såhär, vettefan om jag vågar lägga in bilden på bella alltså, hon blir nog sur på mig då ! (a) hahah


Kommentarer
Postat av: LINNÈA OLSSON

sv. tack så mycket sötnosa <3

2009-07-02 @ 19:51:36
URL: http://glassmedtopping.blogg
Postat av: The Hills Fanblogg.

tack själv :)

2009-07-02 @ 20:32:26
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: bella

haha nej bilderna på mig får inte visas xD haha men kul vare! <333

2009-07-02 @ 21:16:39
URL: http://bel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0