* wherever you are ..

hej alla! sitter här och känner mig lite sad, lyssnar på erik segerstedt - wherever you are. så himla fin låt :') den blir mer sorglig när man vet vad de handlar om, hans vän som gick bort ;(

vet inte riktigt vad jag ska tro om det här med körtelfebern, har varken blivit bättre/sämre sedan i tisdags.. fortfarande svullna körtlar och ögonlock. lite ont i halsen med. och nu idag började jag få ont i magen med ? så skumt, undrar vad det här är :/ .. måste verkligen vara frisk om en vecka, för nu om en vecka så är vi nere i berlin.. får se om jag går till skolan imorgon, har iofs bara en lektion på 50 min. men då känns det samtidigt lite onödigt att åka till skolan för bara en så kort lektion om jag inte heller mår helt 100. ajaa får se hur jag gör, halsen gör ont nu med & magen :( buhuu. jaja ska sluta klaga, ändå ingen som tycker synd om mig .. mer än mamma =) haha <3
ska fortsätta kolla runt lite bloggar osv nu, eftersom att internet inte funkade innan idag så ska passa på att göra det nu innan jag lägger mig. puss och godnatt <3

wherever you are .. <3


Kommentarer
Postat av: bella

haha joda jag tycker synd om dig :P vi får hitta på ngt i helgen, typ lata framför tvn ed godsaker :) <33

2009-01-21 @ 22:18:27
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0