* vaken!

godmorgon! jag lyckades somna tillslut igår , strax innan 2 :p och vaknade för ungefär 40 min sen.. har ätit frukost nu och ska snart börja göra mig iordning, ska hem till min syster (: blev ingen skola idag som sagt, hade aldrig orkat gå upp så tidigt sen så hade jag ju bara en lektion. men ska iaf gå imorgon, slutar vid halv 1 tror jag för ska inte ha nån psykologi. så det är inte så länge heller. nu när jag vaknade idag har jag börjat bli mer förkyld :/ halsen har gjort ont några dagar men inte så jättemkt men imorse när emelie ringde kunde ja knappt prata x) sen känns de i näsan att man börjar bli förkyld ;S hm undra vem som smittat mig denna gången, ush! men är bara att hoppas på att jag blir bättre tills på onsdag.. håller tummarna (y) måste fixa lite nu , men först läsa msn-nyheterna ;D pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0