* onsdag

min dag; klockan ringde halv sex, tvingade mig själv upp halv sju. var sjukt trött! tänkte att jag kunde åka med mamma eftersom att hon åker vid halv 8, men nej då skulle inte hon till jobbet för hon mådde inte bra. så jag orkade inte springa  till bussen på 8 min och missade första lektionen! inte bra..  men dem hade inte gjort något speciellt som tur va. så min dag började inte speciellt bra om man säger så. sen tog jag iaf halv 9 bussen till skolan, egentligen ganska onödigt eftersom att när jag kom dit vid halv 10 så hade vi rast i över en timma. så kunde tagit en senare buss men ah! vi satt och snackade massa så tiden gick ganska så snabbt :) efter rasten hade vi personlig utveckling, gick igenom lite grejer om kompetens som vi ska arbete med nu ett tag. fick som läxa att folk ska säga vad min sociala kompetens är, haha kan bli kul :P efter de vare organisation, laamt -.- läraren är så dryg! vi satt bara och pratade i grupper och skulle svara på några frågor, men min grupp satt och snackade om anders hübel istället, vår älskade fd. historialärare, höhö ^^ så kommer läraren, ulf, precis när maggan ska säga något om honom så säger hon hubbe eller nåt sånt, så han ba ; kallar ni han för de? vi ba ; eehm, asså.. neej det var bara maggan som sa deet nu, vi kallar vell han för anders , eller hübel. valon; eller kompis! hahaha och ulf fattade 0 ! men så kul att han hade typ stått och lyssnat på oss x) ? men iaf det med att valon kallade honom för kompis var så kul för eftersom när han gjorde de på historian förra terminen så ställer hübel sig upp och skriker ; JAG är inte någons kompis ! ni har inte kommit hit för att få kompisar. MIG kallar man inte för något annat än läraren, anders eller hübel!! vi ba okej ?! haha sjukt kul så därför han sa så idag men uffe fattade inget haha. han kanske skvallrar men vem bryr sig :D sista lektionen var psykologi B , gick också bara igenom vad vi skulle göra denna terminen. plus satt och snackade skit som vanligt (y) hare fajnt!

puss J ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0