* tråksöndag

sitter här och kollar lite på bingolotto haha. finns inge bra på tvn just nu så ^^ fast senare kommer filmen Alot like love som jag ska se, den verkade bra! ska upp till vårdcentralen imorgon och ta blodprov ;/ min rädsla har som tur var försvunnit lite nu efter alla dessa gånger dem stuckit mig men tycker fortfarande inte om det. men de måste ju göras så. dem skulle kolla levern tror jag, för att den kan ha blivit utsatt nu när jag varit sjuk så länge. hade ju feber i över en vecka vilket är mindre bra.. får hoppas att de inte är något iaf. orkar inte med sjukhus och läkare längre ;S inte kul alls.
imorgon ska jag nog träffa bella som varit på skidsemester i en vecka, wei :D <3

puss J ♥

Kommentarer
Postat av: bellsi

ååh den filmen är verkligen bra, kollade du på den? =) ja idag ska vi leka. jag och sara ska ju ut och gå först så tänkte att jag kunde möta dig på vägen sen så kan du hänga med mig hem efter vi gått, om du vill :) <333

2009-01-12 @ 12:51:52
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0