* tjjaa

vårat internet krånglar där hemma, igen.. fel på modemet tror jag. så sitter hemma hos pappa just nu , ett jäävla oväsen xD han sågar för fullt och jag sitter här och blir nästan döv, fast har såna öronmuffar på mig så att det inte ska låta lika mkt ;P min hals är helt fuckad dessutom, kan knappt prata.. eller jo jag kan prata men det låter som en gammal kärring eller nåt. nej men nåt liknande. så när jag skulle handla nåt på affären fick pappa prata för det låter riktigt roligt ^^ typiskt med just innan resan. men är inte så förkyld annars, bara lite men det börjar gå över. så nu har det satt sig på stämbanden istället ! men deet är bara att hoppas :) ska snart åka hem igen, har varit här hela dagen, fått över ALLA mina bilder till den här datorn, sjuukt mkt . över 4000 :O så kul att sitta o kolla igenom =) men om internet funkar där hemma när jag kommer hem så kanske jag skriver då. inget festande denna helgen med andra ord, förlåt amanda =( haha .. pössssen

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej Josefin. hur är det?

2009-01-25 @ 06:51:20
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej, allt bra idag? =)

2009-01-25 @ 14:35:38
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0