* teknisk är man ju såklart

sitter här och försöker lära mig ett nytt slags "program" som jag hitta på datorn nyss ;p jag har knappt ens kollat igenom vad som följde med för olika program osånt till datorn, men hittar saker lite då och då. så nu har jag hittat nåt program där man kan klistra in en bild på sig själv, eller vem som helst. och göra så att den rör på munnen, ögonen, huvudet m.m. sedan spelar man in sin egna röst så ser det ut som att den pratar. skit coolt ;O men jag fattar typ ingentiing av hur man gör eller nåt, sitter bara o klickar lite x) men de kommer vell.. lite kul att hitta nya saker bara sådär. som tex för nån vecka sedan märkte jag att man inte behöver ha någon sladd för att lägga in bilder från kameran, utan det fanns tydligen som ett usb-uttag där man stoppade in minneskortet (a) hehe teknisk är man ju inte direkt..

 min bäbis låg och sov så sött i soffan innan. ville inte flytta på honom när han låg sådär sött. awii! fast tyvärr så är han ju ingen valpis längre, han fyller ju 5 i år =/ fast minns fortfarande hur söt han var som liten. när han kom hem till oss kunde jag hålla honom med en hand, och han fick plats.. han kmr alltid vara min lilla sötebebis. kahlua <3

puss J ♥


Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig början på det nya året.



Minaya

2009-01-10 @ 04:12:46
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0