* så tyyypiskt mig !!

jag sitter här och är inte ett dugg trött. vad är det för fel på mig? haha.. jag brukar alltid vara trött om jag gått upp tidigt, och idag gick jag ju upp vid 7 halv 8, men nejnej. kommer vell inte somna förräns efter 12 idag med. men det gör egentligen inte så mkt eftersom att jag... FUCK! tänkte att det var tisdag imorn :O !!!! faaanmed. haha jag börjar ju inte alls 11.20 då =/ ååååh, skit med. nu måste ja gå upp tidigt ändå ju, så kommer jag vara as trött. ;s blö på skolan! måste alltså ta bussen halv nio imorgon :( inte kul alls. och det blir ju inte bättre av att jag slutar 4 imorgon (!!!!) världens sämsta påhitt, att sluta 4 en FREDAG ! och sen glömde jag min mobil hemma hos min syster med så måste inom där och hämta den imorn efter skolan. vilket betyder att jag inte kommer vara hemma förrens efter 5 (y) great! nu ska jag gå och gömma mig eller nåt. hej och godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0