* problems?

alltså, det är nog nåt fel på mig :) jag har varit vaken sedan klockan 9 idag men är inte ett dugg trött nu, och klockan närmar sih halv 1 ;O vill liksom inte gå och lägga mig heller när jag inte ens är trött för då kommer jag ändå bara ligga där i sängen och tänka på en massa onödiga saker osv.. nej, sitter helt enkelt här tills ja tröttnar :) haha.. kommer aldrig orka gå upp 8 imon ^^ så får se hur de blir med den där enda lektionen, om jag är pigg vid 8 såklart jag går men tveksamt om jag kommer vara det alltså! men det märker vi imorgon. som tur var så är bella inte heller trött så pratar med henne på msn :D räddaren i nöden, moha <3

puss&kram julagran! ( ska nog inte säga godnatt igen för lär inte bli sängen på ett tag ;p )

 puss på bells för att hon är bäst , hihi <3

Kommentarer
Postat av: bella

haha ja det här börjar bli väldigt underhållande :P <333

2009-01-22 @ 00:42:53
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: bella

SV: haha tack det var ju snällt, du sa ju iallafall att jag var söt ;P vad ska du och emelie hitta på ? vill du leka imorgon?? <33

2009-01-22 @ 11:28:02
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0