* ödet ?!

ibland händer sjukt läskiga saker mig, som detta som hände nyss tex !!

okej, det här var sjuukt läskigt.
jag sitter och lyssnar på lite olika musik på you tube, så hittar jag The Ark's låt - It takes a fool to remain sane. var jätte längesen jag hörde den och älskade den när jag var mindre så har lyssnat på den nu typ hela eftermiddagen! så nyss vände jag mig om för att kolla på tvn och då precis så kommer DEN LÅTEN :O :| alltså, jag vet inte hur längesen det var jag såg den videon på mtv.. om jag ens sett den alls? men liksom sjukt skumt ändå att den kom precis när jag skulle vända mig om, tvn va liksom på ljudlös o allt ;S ^^

det är inte första gången nåt sånt här händer mig, jag kan ibland tänka på saker sen inträffar dem lite senare :O hmm scary.. man undrar ju vad detta ska betyda?

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

Haha i tidningen:O ! skit äckligt !

2009-01-19 @ 16:03:58
URL: http://taschas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0