* meteor/meteorit?

igår när vi stod och väntade på bussen så såg vi ett starkt ljus som vi trodde var en raket, men jag tänkte faktiskt just då att det var väldigt starkt för att vara det och plus att den inte lät någonting.. så läste jag nu på aftonbladet att det var en meteor eller en meteorit ;O ganska läskigt med tanke på att man inte var medveten om det, liksom tänk om den hade slått ner någonstans i närheten! kolla här för att läsa mer om det :p själv tycker jag att sånt här är ganska så intressant att läsa om och filosofera i. kanske var detta ett tecken på nåt ? ^^ jag menar de jag läste om nibiru 2012.. för mig blir det bara mer & mer verkligt, jag tvekar inte på att det kan vara sant men samtidigt vill man ju självklart inte det! men det har ju hänt en del konstiga saker här på vår planet den senaste tiden, jordbävning i SVERIGE, vilket inte händer ofta alls. jag tror att det har lite att göra med försämrad växthusefftekt och ozonlager! vi bore bli mer miljövänliga men jag tror faktiskt redan att det är för sent...

lägger in lite bilder senare från gårdagen!


Kommentarer
Postat av: bells

usch säg inte att det är försent, de är ju läskigt. folk borde verkligen tänka mer på miljön!! <33

2009-01-18 @ 19:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0