* mamma mia - the movie

mamma mia är nog den bästa filmen jag någonsin har sett! helt sjukt, man blir glad av att bara se den. 2:a gången jag såg den nu, jag minns första gången, man var glad i dagar efteråt. första gången såg jag den på bio, hade inte så jätte stora förväntningar då jag inte är det största ABBA-fanet, trots att jag tycker om dem.. men shit vad bra den vaaar!! det blir ju en helt annan sak på bio, med ljudet den stora skärmen och allt. amazing! och den var minst lika bra nu andra gången - om inte bättre faktiskt. för nu när man redan har sett den en gång så förstår man alltid handlingen lite mer och tänker på detaljer, det gör jag iallafall. lätt årets film, den bästa filmen som gjorts på länge. älskar musikaler! :) dem måste haft sjukt kul när dem spelade in denna ^ så filmen 2008 är helt klart enligt mig; mamma mia - the movie! någon som håller med?!

   
är det bara jag som fallit helt för dominic cooper ? han är ju sjuukt snygg. speciellt i filmen, scenen vid stranden med honom och amanda, gorgeous <3

puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0