* i'm back

nu fungerar internet igen, vet inte vad felet var men nu är de löst och de är jag glad över ;P för har varit hur rastlös som helst idag, tvn är inte lika kul efter ett tag. men har iaf kollat på filmen Ciao bella idag, den var lite.. speciell men bra :) fick nyss ett sms av adam; du började aldrig gå igår va? .. hahah som jag skratta. han tyckte jag skulle komma till han igår och göra han sällskap, så skrev jag visst, går nu så är jag nog framme imon :) sen fick jag inget svar på de så antagligen trodde han jag var seriös.. haha lite kul ;d har inte så mycket kul att skriva så ska göra klart idrottsläxan nu sen öva lite på tyskaglosorna!
3 dagar kvar tills vi åker till berlin !

Kommentarer
Postat av: minaya



Jag sitter på jobbet och dödar lite tid. Det är lugnt och fint här. Mina små patienter sussar på.



Man får vara mentalt förberädd på att ta det lugnt och bara jobba när man jobbar en natt-härva.



Hoppas din vecka blir fin vännen.

2009-01-25 @ 23:16:26
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0