* hellu :)

ska strax iväg till min mormor och äta god middag! min storasyster kommer även dit, som jag inte träffar så ofta nu när hon flyttat hemifrån, så ser fram emot att få prata lite med henne =)
efter mormor vet jag inte vad som händer faktiskt, inget speciellt tror jag. söndagar är såå tråkiga! finns inget att göra känns det som, riktig slappedag.. men ikväll kommer det bra program på tvn så blir vell att slänga sig i soffan och glo på dem :p nu ska vi åka men vi kanske hörs senare om jag har något kul att skriva om. pusss j ♥

( btw, vad tycks om min nya layout på bloggen ;) satt hela kvällen igår och klurade ut hur man ändrade färgerna, storlek, textstil och allt sådant. jag tror jag lyckades? )

Kommentarer
Postat av: Elit

tack ;)

2009-01-04 @ 20:22:28
Postat av: aldina

hejhej, hahahahah tack så jätte mycket, dom va ju bara föööör klockrena asså :D

hahahahah.

Men jävlar va fin din bakgrunds grej är, den där det står Josefine Andersson på sidan, ja gillare :D

2009-01-05 @ 06:02:22
URL: http://yenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0