* hej hopp gummisnopp :)

mohaa min humor är bäst.. eller kanske inte! påtal om humor.. kollade ni på björn gustafsson och johan glans i Guldbaggen? hahaha så jävla bäst! kunde inte låta bli att gapflabba, så jäkla härliga ! att dem orkar vara så roliga typ, hela tiden? eller ah jag vet ju inte hur dem är utanför sitt jobb men ibland kan dem ju hålla på i timmar, haha jaja underhållande är det iallafall.
idaaag är det måndag, fast bara i ca 1 h och 20 min till! för det har jag räknat ut, mh! imorgon är det ju då tisdag och jag börjar 11.20. idag har inte hänt speciellt mycket, tog blodprov ajaj, åkte med mamma till skolan och hade engelska sen åkte jag hem igen. fick gå från bussen i det iskalla vädret från andra sidan, inget vidare! när jag kom hem satte jag mig vid tvn lite men som vanligt så vare inget bra där så satte på datan men nejdu, inte mycket bättre där inte! så jag gick och städade på mitt rum, haha. jag har verkligen ett tråkigt liv just nu känner jag.. måste ändra på de! ska förmodligen festa i helgen, om ja orkar ;O är fan trött typ hela tiden, skulle lätt kunnat somna idag i skolan. men sen när ja kommer hem är jag pigg igen.. inte lätt inte. nu börja snoop dogs father hood , det är grymt ;) hörs imön!

puss J  ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej, kolla gärna in min webshop på länken nedan:



www.jessi.se/webshop



Ha en bra dag!

2009-01-13 @ 05:29:34
URL: http://www.jessi.se
Postat av: N A T A S C H A

Jätte sent svar men tänkte svara endå :)

Haha tycker du :S ! Tycker inte alls att ja liknar henne på bilden :P Men tack de värmde ;)



Kram / N

2009-01-13 @ 09:09:18
URL: http://taschas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0