* grattis oliver <3

idag fyller min lillebror 10 år, grattis skitunge! :D sa till mamma innan att fan vad tiden går fort egentligen, liksom 10 år sedan han föddes? känns fortfarande som det var igår jag stod med telefonen i handen och mamma sa att jag fått en lillebror, hihi minns hur glad jag blev då! och nu är han hur stor som helst, snart tonåring och börjar flänga runt.. haha :P men vi hade ju som sagt kalas för honom igår så idag ska vi bara äta lite gott oså :) ska äta ost&skink paj och sen glass med varma hallon, kalasgott :D idag slutade jag skolan redan vid 11.45, skönt =) fast gick lite tidigare från matten så var hemma redan kvart i 1 (a) har inte gjort nåt speciellt, skulle gått en runda med en utav hundarna men det var så jäkla kallt ;S så sket i det! får göra de imon istället , maybe :) men nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska äta. pusshej


oliver för snart 3 år sedan ! haha cooling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0