* gokvääll :)

idag har varit en ganska så soft dag faktiskt :) , även fast jag gick till halv 4! första lektionen på personliga utveckligen var idag och det verkade helt ok, nästan exakt samma som ledarskapen och det tyckte jag var kul så ! efter de svenska - kolla klart på den extremt "roliga" filmen, fattade typ nada. sedan vare tyyska, satt bara och snackade massa och planerade inför berlin-resan som är om 2 veckor =) åkte in till stan och mötte upp bella och hennes klasskompisar, gick till fribergs och fikade, hallonpaj skitgott :) sen tog vi 16.40 bussen hem, satt och pratade massa eftersom att vi inte umgåtts på typ mer än 1 vecka ;O hemskt haha. checka in vår cooola bdb förresten - bellsandjous.bilddagboken.se ! btw, läste på en tjejs blogg att det var nån som hittat larver i mc donalds burgaren ;O fyfaaan vad äckligt. så discusting! ska aldrig mer äta där. äter ju iofs knappt hamburgarna där nu längre eftersom jag tycker att det bara är nermalt djur och man vet fan inte vad dem stoppar i dem biffarna ;S så klarar inte av att äta dem, inte ens gott längre. men detta fick mig att verkligen aldrig mer vilja smaka ens ! uuuuuush jag blir äcklad. jag kanske har blivit mer barnslig med mat på senaste tiden och klagar mkt, det kan jag hålla med om. men är det så konstigt egentligen? liksom bara kolla på skolmaten dem serverar nuförtiden? okej, vissa skolor har helt okej mat, som min gamla skola tex, men sannarps mat suuger!! med stora bokstäver, hoppas kökspersonalen inser de nån gång. sen att man hör såna här saker gör inte saken bättre. och tack vare att man fått höra + SE hur vissa djur behandlas får bara en att bli ÄCKLAD av kött. eller mig iaf. jag kanske är känslig men då får ja vara de !

tackohej


Kommentarer
Postat av: bellssi

fyfan vad äkligt, aldrig mer mc donalds, vi borde bli vegetarianer!! kul att ses igår längesen jue :O <3

2009-01-14 @ 14:09:04
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0