* fridaay

äntligen fredag vilket betyder helg  :D kalas! fast just nu är jag vell inte på det bästa humöret om man säger så.. sitter hemma hos pappa för att jag har över 2 timmars håla innan äckel psykologin börjar ;S så får åka tillbaka till skolan igen vid 14.20, suck! men jag tänker inte skita i det för vill inte missa nåt sen så har jag bestämt att jag ska åka med mamma hem med så får vell gå ändå. än sålänge idag har vi haft engelska - började på ett nytt kapitel och fick göra en hörövning. matte - för första gången gjorde jag något på lektionen, lärde mig några tal (helt chockad själv ;O !!!!) vi gick igenom provet och massa uppgifter, så idag insåg jag att jag skulle kunna klara det om jag faktiskt ville och hade rätt inställning men nej, känns som att det är för sent nu liksom. men ola sa att det inte var de men ja vet inte .. organisation - som vanligt , satt och pratade i våra grupper och diskuterade olika ämnen, hyfsat kul men framför allt lärorikt! maggan & valon hade en liten "föreläsning" för mig eller vad man ska kalla de , om tex al-kaida och krisen i gaza m.m haha :P så nu är jag lite mer insatt i det! sen som sagt så stack maggan & andrea, som också har håla såhär länge så jag var inte speciellt sugen på att sitta i skolan sj i 2 timmar. så nu sitter jag här och skriver ett meningslöst inlägg :) är skithungrig också, faan. sugdag, förutom att det är helg, moha. nä nu ska jag gå ner och äta nåt onyttigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0