* fanfanFAN !!

helvete också.. vaknade imorse och kände mig lite varm och konstig, gick ner och kolla mig i spegeln, då har mina ögonlock blivit så svullna igen som dem var precis när jag fick körtelfebern :((((( fanmeeed. men alltså det behöver ju inte bli värre eller så men man vet ju inte ? känns ju lite konstigt att det helt plötsligt bara kommer tillbaka nu typ 1 månad efteråt. visst viruset finns fortf kvar och kommer nog alltid att göra det men det kan vell inte bli lika illa som sist ? ;( hade fan feber i över en vecka då .. åååh!! så åker vi till berlin om en vecka och 1 dag, jag SKA med!! jag skiter i om jag är frisk eller inte, för det har jag längtat efter så länge. men jag verkligen hoppas&tror att det inte blir som sist. får hoppas att det blir bättre redan imorgon. jag kom och tänka på det, det kanske beror på att jag festade i helgen? det är ju inte speciellt bra att dricka när man har det och jag är ju inte helt frisk än.. kan hålla i sig upp till 8 veckor! och så var det ju så kallt i lördags med, så känns lite i halsen nu ;( så denna helgen blir det inget festande för min del.. som planerat, eller ah jag ville gärna festat nu innan vi åker men jag stannar hellre hemma och håller mig frisk till på onsdag. ringde mamma innan med och hon sa att jag skulle stanna hemma från skolan och se hur det blir. och blir det inte bättre tills imon så ska vi upp till vårdcentralen igen ;s jag orkar fan inte med detta mer, vill bara slippa denna äckelsjukdom!! alla söta och snälla människor får hålla tummarna för att det inte blir värre än såhär ;( jag ska göra allt för att bli bättre, ska gå ner och göra grönt te nu, det sägs ju vara bra.. skriver kanske senare eller imon om hur det gått !

varför alltid just jag ? :(

Kommentarer
Postat av: bella

där fick du för att du tog den varmaste koftan i lördags ^^ nu är jag också bajs sjuk, ska va hemma från skolan imon :(! jag har fått the house bunny på min data nu så vi kan kolla på den i helgen om du vill ? <33 kyra på dig!!

2009-01-20 @ 20:57:28
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0