* hejsvejs

det var en lång kväll/natt igår, somnade inte förrens vid klockan 3. det var en lyckad kväll med massa partaj och roligt folk :D kvällen började hos natha med förfest där, var kanske en 10-15 stycken jättetrevligt :) sedan åkte vi vidare till en fest, typ utflyttningsfest, och jag kan säga att det hade man inte kunnat massa att det var , haha fyyfan som där såg ut. typ tegelväggar överallt, golvet var helt rangligt, toaletten hade två trädörrar så när man skulle gå på toa fick nån stå utanför så att man inte skulle se igenom springan. köket ska vi inte prata om haha! men det var vell helt ok ändå, inte jättekul men eftersom att man träffade så mycket roligt folk så blev det lite roligare. vi kanske hade vart där i 1½ timme, då kommer adam & hans kompis henrik. men vi sa åt dem att ens gå in för att där sög ;p så vi stod utanför och frös röven av oss, fick stå och kramas för att inte frysa ihjäl x) sedan när vi upptäckt att bussen inte skulle gå förrens om en timme så ringde adam taxi, beställde en taxi för sju pers och dit kommer en LIMO ! haha great som fan så vi hoppa in och hade askalas dem 10 minutrarna det tog in till stan hah ;P jag rebecca och carolina satt längst bak o fotade allt och alla. sedan släppte han oss utanför bm typ och av någon anledning trilla vi in där, inte så kul som vanligt men det var varmt iaf x) efter det upptäckte vi att bussen inte gick hem förrens 01.25.. så jag amanda och bella gick runt lite och kom på att vi kanske kunde sätta oss inne på La Cocharacha om där inte var så mycket folk, eftersom att både philip&emelie jobbade, men nej där inte var smockat så frågade inte ens. utan vi stod utanför en stund och prata med emelie oså. sen gick vi vidare men kom inte så långt innan vi stannade igen, denna gången för att snacka med thomas, pappas kompis som jobbar som vakt på Mårtensson xd till slut bestämde vi oss för att gå hem till amandas pojkväns lägenhet, så de gjorde vi. fyfan vilken plågsam & kall promenad det var ! helt sjukt trodde typ jag skulle få köldskador eller nåt , så jävla kallt !! plus att mina fötter gjorde as ont, ska aldrig mer ha högklackat haha ^^ vi stannade där kanske 15 minuter sen skulle vi ut igen för att gå till bussen. lika kallt men inte lika långt så vi överlevde. sen hem och somna vid 3, är ganska så trött idag om man säger så.. men trots det vaknade jag vid 10, gick ner och åt frukost sen städade jag övervåningen, eftersom att vi ska ha kalas för oliver & emelie idag, 10 och 21 år om några dagar, grattis! ;d så nu kommer gästerna om typ en timme och här sitter jag helt ofixad ! måste börja med det nu. lägger nog in lite bilder senare när jag har tid. över 100 bilder!!

puss J ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0