* Los Angeles resan

har precis kommit hem från staden, har ont i ryggen x) känns typ som att jag gått hur långt som helst, vilket jag iofs har. vi åkte runt till en himla massa ställen, men som vanligt när det är rea så hittar jag aldrig nåt. köpte bara ett hallonfärgat gina linne, för när jag letade efter de i somras så var de helt slut! så kan ju ha det till denna sommaren istället. sedan hittade jag ett par sommarskor med, rea faktiskt (y) ett par svarta pumps eller vad man ska säga, superfina! jag är verkligen helt inställd på sommaren nu :p vill att det ska vara sol och 25-30 grader hela året om, då trivs jag som bäst.
jag satt och kollade runt lite på google innan, kom bland annat in på det här med min usa-resa. för er som inte vet ( vilket är väldigt svårt att missa då jag tjatar om detta typ, heeela tiden ;p ) så ska jag och min bästa vän antagligen, eller ah är rätt så säker på att det kommer bli av. men iaf, vi har bestämt oss för att åka till Los Angeles sommaren 2010.. alltså det året jag tar studenten. så ska vi jobba hela sommaren där sen sticker vi i slutet på augusti kanske runt den 27 nån gång. ska bli super kuul och jag längtar svin mkt ! så därför tänkte jag lägga in lite bilder från LA som jag tycker är fina och  lockande!

  Los Angeles kmr vi ju självklart besöka eftersom att det är dit vi ska ^^ sen hoppas jag att vi får chansen att åka en sväng till Las Vegas :D det hade varit drömmen!
 en hel del dagar med bara glassande på stranden lär det bli.
 massa massa shopping i LA City såklart!
 min dröm kommer gå i uppfyllelse, jag får se hollywood skylten LIVE, kanske tom röra den, haha :D de är mitt mål, om det så tar timmar så ska jag klättra mig upp till dem där jäkla bokstäverna ;D hahah..
 kändisarnas hem kan man vell kalla det, kanske också mitt i framtiden? hah drömma kan man ju alltid. hit ska vi iaf också ;D
 jag ska äntligen få gå på hollywoods walk of fame. ska skåda varenda liten sevärd stjärna noga! ta massa kort som jag sen har som minnen hela livet ;)
 kommer få se allt fint som finns i staden, så som byggnader m.m.
 kommer få sitta i ett flygplan i maaassor med timmar, rättare sagt i upp till 14 timmar :| im gonna diie! nästan iaf. jag med min flygrädsla, jag som nästan fick panik när vi flög till turkiet som tog 4 timmar. omg, och utan min mamma!! hahah men jag lovar jag kommer klara det, min dröm kommer ju gå i uppfyllelse efteråt, om vi inte kraschar dvs ;O :p

jag ska vara ärlig, det går inte en dag utan att jag tänker på det här.. var eller varannan dag så tjatar jag på mamma om det, alltid kommer det upp något i mitt huvve som jag undrar över om resan eller nåt som jag filosoferat i länge som jag vill dela med mig till nån annan. stackars mamma kommer vara helt söndertjatad innan denna resan är över ! haha. nejdå hon klarar sig nog. och om nu denna resan inte skulle bli av 2010 som vi bestämt, (vilket jag inte hoppas kmr hända) så kommer jag ändå åka en annan gång. så någon gång kommer det bli verklighet för mig. det är jag helt säker på! vilket är ert drömland eller drömresa? :)

puss J ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

Åh, drömmen att åka till LA ju. Haha, jag älskar det! Men om ni ska ut och festa å så, så var beredda på att dom är ganska noga med legg där, och det är 20-års gräns på dom flesta uteställerna...

:)

2009-01-07 @ 15:45:41
URL: http://thetasteofink.blogg.se/
Postat av: rebecka

åååh jag längtar så himla mycket, det kommer bli den bästa resan i våra liv!! klart att det kommer bli av , och JA vi ska åka till Las vegas också, man kan ju inte besöka usa utan att åka till vegas :P Loveyou <33

2009-01-11 @ 09:27:16
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0