* blogga eller inte blogga ?!

tja! idag har jag varit hemma hos bella hela dagen, kom nyss hem. hon åker till idre imorgon så kommer inte att ses på en vecka, tråkigt :/  vi har suttit nästan hela dagen och försökt lära oss om hur man gör om olika saker på bloggen.. och lite lärde vi oss allt. bland annat så har bella hjälpt mig att ändra min bakgrund, som ni kanske ser ;) själv tycker jag den blev jättebra, tack bella <3 ska försöka mig på att ändra lite färger och sådant efter jag kollat på the hills, som börjar om 10 min! har fastnat helt för säsong 4, det är sååå bra nu, super spännande varje gång haha :P de andra säsongerna har inte varit lika bra, men denna fastnar man verkligen för.

jag har funderat på en sak.. jag är ju inte en jätteaktiv bloggare precis, utan jag skriver mer när jag känner för det eller när jag har något att skriva om helt enkelt. men jag tycker det är kul att skriva och dela med mig av min vardag så då tänkte jag att jag kanske skulle börja blogga varje dag, kanske flera gånger om jag har mycket kul & intressant att skriva! just nu känns det mest som att jag bloggar för min egna skull, för att jag ibland behöver skriva av mig lite. eftersom att jag inte har skrivit ut min blogg någonstans så är det inte så mycket folk som hittat hit, men några stycken om dagen brukar kika in här. så då om jag skulle bli mer seriös så tänkte jag att jag borde skriva länken någonstans så att ännu fler hittar hit :) vad tycker ni som läser den? är det värt att slösa några minuter på min ointressanta blogg (vilket jag själv tycker att den är just nu) haha ;p

nu börjar snart hills, hörs efter det är slut! ♥


Kommentarer
Postat av: bella

ja det är absolut värt att kolla din blogg :) tänkte att vi kunde länka varandra på våra bloggar om du vill? love you <3

2009-01-03 @ 19:18:54
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0