* 090126

hejsan! har tänkt hela dagen att jag skulle skriva ett inlägg här i bloggen, men har inte blivit av pga olika anledningar. kom hem vid 1, gick ner och solade med amanda, kom hem o kollade på den nyaste american pie - beta house (naked mile var tusen ggr bättre) sedan skulle jag sätta mig och skriva klart idrotten men det var så tråkigt så jag kom in på massa andra sidor istället.. så nu håller vi på att göra tacos, så jävla gott. sa till mamma att jag ville ha det idag för att jag inte kommer att vara hemma på hela helgen, för tacos är typiskt sånt som vår familj alltid äter en fredag eller så. ska bli gott för ja e as hungrig ;D och en annan sak.. jag har inte ens börjat packa :O :O åker fan om lite mer än ett dygn !! inte likt mig men jag har helt enkelt inte orkat. har bara packat ner ett par tights och en tröja än sålänge. vet inte ens vad jag ska ha med mig ;S måste ta tag i det efter jag ätit, sen ska jag hinna med att kolla lite på tv ikväll med. nu; tacoooos :D guten abend ;) <3

Kommentarer
Postat av: bella

älskar dig mer <3

jag saknar dig :( buhu att vara sjuk gör mig deprimerad och nu kommer du vara borta flera dagar.. du får skicka ett sms och skriva hur ni har det så ska jag fylla på min mobil så att jag kan svara <3

2009-01-26 @ 19:34:05
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken snygg blogg du har! ^-^

2009-01-30 @ 22:53:38
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken snygg blogg du har! ^-^

2009-01-30 @ 22:53:38
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0