* 090108

heysan! första dagen i skolan idag, inget att hurra för direkt. kändes lite onödigt att ens komma dit. vi kom till första lektionen - svenska och fick då reda på att vi skulle kolla på film. så sätter hon på någon tråkig film av shakespeare som man inte fattade någonting av, så de blev att ja satt och spelade quadrapop istället (y) sen hade vi idrott, men jag får ju som sagt inte vara med för körtelfebern, och läraren börja tjafsa lite med mig om det, gah blev så sur! jag får inte vara med på ett tag punkt slut, vad är problemet? i dont like her! men men, de positiva med idrotten var att jag fick tillbaks mitt prov som jag gjorde innan lovet, vg ! trodde jag aldrig att jag skulle få faktiskt, för hade inte övat jätte mkt. men jag är nöjd. efter skolan åkte jag hem till min storasyster och skulle hjälpa henne att slinga håret ! så när jag väl kom dit så stod hon och baka bullar xD haha inte likt henne. stod och kolla på och bara skratta, degen jäste över så lite av den ramlade ner på golvet sen var den typ helt rinnig.. haha skitkul! men allting ordnade sig till slut och bullarna blev jättegoda, fick med mig 2 påsar hem (: mums. sen vid halv 5 kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem. nu gör jag ingenting, kollar lite på the hills, fast det är gamla avsnitt så inte lika kul. älskar dig sis, och finns för dig när du vill prata. <3

 dem goda bullarna som jag hjälpte emelie med ;p

puss J  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0