* 090107

jahaja, imorgon börjar torteringen igen. efter lite mer än 3 veckors lov (för mig då som blev sjuk innan skolan slutade). förjävligt om jag ska vara ärlig! det är så uttjatat och tråkigt. man gör bara samma saker dag ut och dag in, konstigt att man tröttnar? nej, efter mer än 10 års skolår så tröttnar man. det ska bli jättekul att få träffa alla igen eftersom att man inte sett vissa på hela lovet, men bara tanken av alla läxor, prov och inlämningar får en att vilja gå i ide eller nåt! bara jag som känner såhär? :p jaja, jag har faktiskt räknat ut att nu har jag avklarat halva min tid på sannarpsgymnasiet, jag har alltså lika lång tid kvar där som jag nu har gått. 3 terminer har jag gått och jag har 3 terminer kvar. lite uppmuntrande. tiden på gymnasiet har gått så sjukt fort :o herregud jag tycker inte att 7,8,9 gick så fort! nyss gick jag liksom i ettan, glömmer aldrig första dagen i ettan!! och nu slutar jag snart tvåan.. crazy! kommer gå ut därirån med massa fina minnen, har haft så sjukt kul hittils, tsm med klassen. kommer antagligen lipa sönder på studenten :( xd samtidigt som det ska bli så jäkla skönt att sluta. äntligen få bestämma vad man vill göra med sitt liv, även fast jag inte vet nu vad jag vill bli eller nåt så finns de ju fler valmöjligheter när man blir äldre. ingen som tvingar en att gå till skolan och göra saker som ibland anses vara helt onödiga för ens framtid! ;p

jag känner mig jättelat idag, har bara suttit här och framför tvn.. sitter och äter marabou nu, härlig lunch ;D hah! tjockis kmr jag bli. måste börja träna sedan när körtelfebern är över ;o det får vell bli som ett nyårslöfte. nä nu ska jag göra något av mitt liv !
puss / J ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

aa jag har vart där :)

haha men exakt det var så jag gjorde, och det är faktist jävligt nice på deras hemmafester, det går liksom inte att jämmföra med dom i sverige..

2009-01-07 @ 17:46:59
URL: http://thetasteofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0