* whatever you like

kom hem för typ en timme sen, har inte orkat göra något alls, bara suttit här och lite vid tvn, är helt slut i kroppen typ ;p men bara imon kvar sen helg och fri från jobb :) vad händer i helgen? sugen på att hitta på något skoj .. på måndag börjar skolan igen vilket jag inte ser fram emot !! orkar verkligen inte med den. fast ska väl kanske passa på att njuta nu i tvåan för i trean kommer jag ha ett helvete.. pga att jag lagt de flesta individuella kurserna där, japp så smart är jag ^ ;p men men det fixar jag. har faktiskt inte speciellt att skriva för har inte varit så händelserik dag som ni kanske märker ;) funderar på att gå ut en sväng, men det är fullt med snö :( ajaa ska sluta tjata massa skit nu, vi höörs !


Kommentarer
Postat av: linnéa olsson

sv; tack :)

2009-02-19 @ 16:35:58
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0