* walaa

ojoj :O igår dubblades mina läsare, antagligen pga att jag skrev ett långt hat-inlägg till kissie, haha! kunde inte hålla mig längre så var bara tvungen att gå emot henne! ;) hon är en patetisk liten fjortis som jag verkligen inte tål! aja nog om henne..
igår skulle jag som sagt på fest men så blev det inte. fick inte tag på dem jag ringde/msnade med så blev irriterad och gav till slut upp. ringde mamma och sa att jag skulle komma dit dem var på kalas. men visste inte vilken buss man skulle ta eller något så jag bestämde mig för att ta 20 bussen så hoppade jag av vid eurostop. men då insåg jag snabbt att det var en jävla bit kvar att gå eftersom jag skulle till snöstorp. men fan, jag har aldrig åkt buss dit? haha. det hela slutade med att mamm fick komma och hämta mig vid eurostop! lyckad kväll (y) så idag ska jag försöka planera lite bättre så att det blir av något kul ikväll. vad ska alla andra hitta på? skriver kanske senare! =)

Kommentarer
Postat av: PUSSIT ♥

menar det ;)



Hur mår du ? ♥

2009-02-28 @ 14:00:42
URL: http://pussit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0