* tisdag

har inte haft något speciellt att skriva idag därför jag inte uppdaterat så mkt.
kom iaf till skolan vid 20 i 1 , hade då svenska. gjorde ingenting som vanligt? satt och snackade typ. sen tyska där vi inte heller gjorde så mkt , jag och rasse satt och planerade inför helgen ;p händer en del i helgen vilket jag ser fram emot. fast vi gjorde faktiskt en muntlig grej där vi mest snackade engelska så det gav inte så mkt ;p åkte sedan med mamma hem och vi gick ut med hundarna.. nu har jag precis ätit och tänkte plugga lite i 20 minuter innan det där nya programmet på tv5 börjar, den rätte för rosing eller vad det nu hette :P kände att jag måste kolla på de iaf en gång och se om det är nåt att följa. så vi hörs imorgon dudes! puss

Kommentarer
Postat av: www.harodar.blogg.se

2009-02-24 @ 20:06:26
Postat av: Anonym

Hej.

Tack, fotograferar mycket, bilder är intressant och roligt. Hur gick det med pluggandet, bra hoppas jag?.

Hoppas att du har haft det bra idag.

Mvh. harodar.

2009-02-24 @ 20:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0