* söndag vare ja!

tjena tjena! just nu sitter jag och lyssnar på en AS grym låt. verkligen den perfekta fest låten! har letat efter denna i typ ett halvår, för jag har inte vetat vad den heter, men nu så frågade amanda sin kompis så äntligen har jag hittat den :D ni kan lyssna på den här. annars då, vad har alla hittat på idag? själv har jag suttit och diskuterat allt från jordens skapelse till gymnasieval med mina systrar, haha! vi är lite sjuka när man tänker efter, ett tag satt alla 3 och babblade i mun på varann och till slut fick mamma spel och sa att vi lät som en hel hönsgård, hahah hon hade nog rätt , denna gången faktiskt. men iaf, emelie och philip kom hit vid halv 2 tiden, då åt vi flygande jacob och efter de chokladpudding + massa kakor och skit! shiet att jag ska ut och gå imon eller x) känner mig som en fet gris eller nåt, ush är as mätt. så nu är vicki&jörgen här med, värsta folksamlingen i vårt kök, hoho. men jag ska inte gå ner för dem hade tydligen också med sig fika och jag ska INTE käka mer nu, nada! ;p mh. imorgon är det skola igen, JIPPI -.- som man längtar.. eller inte. men som tur var så går jag bara till 11.45 så är förmodligen hemma strax efter 12 så det är soft :D då ska jag nog hem till bella och kolla på wildchild, om jag inte hinner l**d* n*r den ikväll  ;) haha japp. det är inte 1:a april ännu (a) men men. ska kolla på the notebook senare iaf, hoppas den är så bra som alla säger :) nu vare nog inget mer jag hade o säga, inget vettigt iaf. sitter och pratar med pontus och taggar inför fest nästa helg, wohoo festade fan inte på hela denna helgen så nästa helg blire att ta igen, yes yes. vi hörs hörrö! keep reading ;)
xoxo - josefine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0