* new design

har lyckats att ändra lite småsaker i designen.. det är inte så lätt som man tror alltså, massa krångel med alla dessa bokstäver och var allt ska vara någonstans, man får ju typ gissa sig fram. bara en sån sak som att jag skulle ändra färg där det står "josefineea" som en länk under min profilbild, jag har nog suttit i 20 minuter, en halvtimme för att bara hitta var man ändrade det någonstans! :p finns ju såklart dem som är skit bra på detta och som fixar de på några sek men jag är stolt över mig själv för att ha klarat av det överhuvudtaget x) men nu har jag tröttnat lite på datorn, suttit alldeles för mkt idag ;O ska försöka att inte sitta så mycket på lovet ! så nu ska jag lägga mig i soffan och kolla lite på tv innan jag ska sova.

godnatt alla söta <3

(har försökt hela dagen att ladda upp en bild på vår valpis, men det vill inte funka med just den bilden ;S alla andra bilder går men inte den :/ buhu. men ni som är lika nyfikna som jag på den kan kolla på exigors hemsida :)

Kommentarer
Postat av: bella

naaaw fyfan va söööta!! <33 vi måste ses nr jag kommer hem <33

2009-02-12 @ 17:06:20
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0