* my day

bloggen krånglar idag, det brukar den aldrig göra annars ;O försökt hur många gånger som helst att komma in och inte förräns nu funkadet det.. jaja

är iallafall hemma nu, lång dag. sitter här och dricker hallon smoothie, as gott :D det var jättelängesen jag gjorde det så tänkte att det var på tiden, snabbt och lätt :) skolan idag var helt ok, psykologi lektionen var faktiskt rolig för en gång skull. fick göra massa tester där man tex skulle komma ihåg alla nummer man såg på tavlan och så fick vi ett papper med djur på, fick kolla på det i 15 sek sen skulle vi vända det och skriva ner alla djur vi kom ihåg :P sånt är kul tycker jag. och jag, rebecca och rebecka var dem enda som kom ihåg alla siffrorna, höhö ;) * lite stolt * xD sen hade jag, maggan & markus lite dirty talk, om man säger så .. hahah nej fan vad vi är omogna egentligen, när man tänker efter ? aja kul hade vi iaf ;p juste, råkade skämma ut mig lite idag med. precis när vi står och ska gå in till psykologin så kommer filip bakom mig och frågar vad vi ska ha. då svarar lilla geniet jag; psykologi, så jävla TRÅKIGT !! så står läraren precis FRAMFÖR mig och hör exakt vad jag säger. hon bara vänder sig om och kollar på mig och små ler lite. jag; hehe , jag skojar bara ... vadå typiskt mig liksom ? alltid jag som råkar ut för sådana där saker ^^ sen verkade hon inte speciellt glad i början av lektionen heller, slängde papper runt omkring sig och höll på, maggan sa att det nog var mitt fel men så illa får vi väl inte hoppas att det var ? haha fail. men förutom det så var lektionen trevlans :) skrev ju innan på dagens dummaste att dagen inte var slut än, med det menade jag att typ sådana här saker skulle ifyllas där lite senare under dagen ;) hah. nähe, nu måste jag fortsätta med filmanalysen, har dessutom fått en till analys i pers. utvecklingen. fast där var det en bättre film, nämnligen billy elliot ! har aldrig sett den förut men den var bra! med andra ord mot min viljan så blire plugg på lovet ! (y)

                 
hade inget bättre för mig   när jag kom ner fick jag mig ett skratt.
så kameran åkte fram.      vem sitter och gör egna disktrasor liksom? jo min
gottigott !                               lillebror tydligen. dessutom står det god jul på den, hahah ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0