* min söndag

jaha, ännu en helg har gått. och vad har jag gjort? nej just det ingenting! ganska skönt men samtidigt känner jag mig så seg och lat. men det har ju typ inte hänt någonting ? men nästa helg blire fullt ös :D först på fredagen ska jag på 18 års fest för rebecka&jennie, kommer bli sjukt kul ! sen på lördagen så ska jag hem till jessica som fyllde 17 för några dagar sen ^^ och jag känner att det kommer festas rejält på fredan så blir nog att åka hem tidigare på lördagen, kommer vara helt slut. haha! denna veckan kommer iaf bli soft, går bara fyra dagar för vi är lediga på fredag, skulle gått till fyra så jag klagar inte :D sen äre loooov, jippie haha ;d efterlängtat verkligen.. vet inte vad jag ska göra på lovet, har inga speciella planer, men det lär nog bli en del festande men också en del softande och kanske plugg, tyvärr :/ men har prov i organisation snart så.. då måste man plugga (y) idag har jag även hunnit öva lite engelskaglosor, yes. kan ju inte riktigt alla men en del kan jag, så hoppas jag får göra de imon! nähe, nu ska jag slänga mig i soffan och se om det finns nåt på tvn? eller , först ska jag tvätta bort sminket. hörs imorgon snyggingar. pussochgodnatt :D <3


skrattar fortfarande lika mycket åt pandan i det förra inlägget, hahah sjuk humor ja vet ^^ xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0