* min lördag

gårdagen då. mamma körde mig till bella vid halv 7, vi tjockade oss med chips, dipp och cola (y) sen kollade vi självklart på melodifestivalen, ja vad säger man? inga speciella kommentarer, dem enda som var bra var molly och emd ! eller vad tycker du? ;p senare kom även amanda dit =) när melodifestivalen var slut kollade vi på hot chick, som jag faktiskt inte sett innan men den var bra och man kunde inte hålla sig för skratt x) jag höll på att somna flera gånger när vi kollade på den för jag var så sjuukt trött, vet inte varför? men iaf, så jag gav upp 20 minuter innan den slutade, då gick jag hem ;p och faan vad det snöade, höll på att försvinna i all snö kändes det som. men som tur var så hade jag varit smart och tagit mina moonboots på mig, varma och sköna. jag var hemma vid strax innan 12 och då satte jag mig vid datorn och kollade lite på tv sen somnade jag vid halv 1 kanske! en trevlig kväll me andra ord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0