* miley cyrus




kanske inte många som vet att Miley Cyrus faktiskt är min största idol ! hon är så jäkla grym, på alla sätt och vis. Hon kan sjunga skitbra, skådespela + att hon har en egen show - hannah montana - som kanske är lite mer riktad åt barn men som jag tycker är kul att titta på ;p snart släpper hon även en film om hennes liv, hannah montana - the movie ! hon är verkligen en sån tjej som vågar vara sig själv och står för det hon tycker, hon är bara 16 år men redan så framgångsrik och känd över hela världen. ingen skandalprinsessa som tex lindsay lohan mfl ( ännu iaf, men tror inte hon kmr bli det heller om ja ska vara ärlig ) .. hennes låtar är riktigt bra enligt mig, särskilt alla på hennes senaste album. Denna klänningen som hon har på bilden ovan, hur snygg är inte den ? jag dööör , vart kan man köpa såna fina klänningar här i Sverige liksom? tror inte ens det finns. åhå jag vill verkligen flytta till usa nuu, skaffa mig ett jobb och bli framgångsrik och tjäna massooor med pengar, mohaha. det är verkligen min högsta dröm ! säg vad ni vill but that's it :)

Kommentarer
Postat av: andrea

Flera av hennes låtar är snodda av till exempel lustra och good charlotte.

2009-02-13 @ 16:41:34
URL: http://andrealm.blogg.se/
Postat av: ELISE

hon är jättefin :)

2009-02-13 @ 19:45:35
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0