* lördag

var bjuden på en fest ikväll med egentligen, men jag orkar verkligen inte med att festa idag med. känner mig helt seg.. sen hon som har den bodde typ 2,5 kilometer från busshållsplatsen och + jag har inget busskort heller ;/ så ah. men har andra planer som tur va. ska åka med mamma och dem in till några kompisar istan och äta kinamat :) gott. sen blir det väl att vi kollar melodifestivalen där kan jag tänka mig? haha mot min vilja, nae men det känns nästan som ett måste om man inte gör nåt annat en lördagskväll, var lite bättre artister idag med har jag för mig.. men nu måste jag börja fixa mig för vi ska vara där vid 6 =) ha en trevlig kväll allihopa. pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0