* lite info om mig, enjoy !

Fullständigt namn? Josefine Erika Andersson
Vad kallas du? Josefine eller Josse
Födelsedatum? 9 november
Stjärntecken? Skorpion
Vart bor du? Oskarström
Går du i skolan? Jao
Vilket år tar du studenten? 2010
Jobbar du? Njae, eller sommarjobbar&vissa lov!
Har du något husdjur? Japp, 3 underbara hundar
Vilken är din favoritfärg? rosa, röd, brun, svart! haha
Vilket är ditt lyckonummer? 4 och 10
Vad har du för mobil? sony ericsson
Har du piercing eller tatuering? nej, tog bort min navelpiercing ;(
Isåfall var? -
Är du beroende av något? tuggummi (?)
Vilken är din favorit artist/grupp? ouf, finns många ju. men dagens favorit är helt klart håkan <3
Favoritfilm då? mamma mia
Har du någon gång opererat dig? nix
Varför? -
Vem/vilka betyder mest för dig? min familj och mina vänner
Vem/vilka betyder minst för dig? löjlig fråga
Är du inne på MSN nu? japp
Vad heter du på MSN? josefine  -  kollar lets dance !!!!
Hur många har du blockerat? måånga ;p

Svär du?: mjo
Sjunger du?: nästan varje dag
Duschar du varje dag? ja
Röker du?: nej!
Gillar du skolan?: nesh
Tror du på dig själv?: oftast inte
Kommer du överens med dina föräldrar?: ja oftast gör jag det.
Vill du ha pojk/flickvän? jaa, den som fixar en trogen pojkvän skulle vara en ängel (a) hah..
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? helheten, fast mest klädstilen och ansiktet tror jag
Hur många gånger har du varit utomlands? många
Vilket land är bäst? Italien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0