* krångel

bloggen har inte funkat sedan jag skrev det senaste inlägget, irriterande ;S kunde inte ens logga in, jaja nu funkar de iaf!
 
hann inte med så mycket som jag hade tänkt idag, dvs inte kolla på filmen & inte plugga något alls.. illa illa ! men ska sätta mig direkt imorgon bitti och skriva klart de sista. och sen kolla på filmen :) eftersom vi är lediga, riktigt skönt äre. nu är de Snoop dogs father hood på E! kanalen så tänkte kolla på de , han & hans familj är knäppa ;p speciella men det är ändå kul att kolla på.



Brody och Lauren är såå söta tillsammans.. verkligen det perfekta paret! och enligt
mig så är lauren den snyggaste kvinnan och brody den snyggaste mannen som
vandrar på denna jord, gorgeous ! =) tänk att vara brody's .. hahah i love my dreams (:
(någon mer än jag som stör mig på mtv's uppdatering med avsnitten av the hills på mtv.se?
 jag vill se avsnitt 17&18 och inte alla dem andra gamla som man redan sett 100 ggr?)
sleep well <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0