* jobba?

jahapp.. där sket detta lovet sig.. min morbror ringde nyss och sa att om jag kunde så ska jag jobba hela veckan, och det kan jag ju så det blir till att gå upp 5 , halv sex varje dag tills fredag, härligt (y) men jag ska inte klaga, för kommer vara glad att jag gjorde det sen när man fått pengarna. men det är verkligen blandade känslor när man får ett sånt samtal mitt i början på lovet, som var såå efterlängtat, åh! haha x) jaja, nu har jag iaf något att göra på lovet :p men tyvärr kommer jag typ inte orka med nåt annat, eftersom jag slutar 3 varje dag förutom fredag då jag slutar vid 1. för jag kommer vara helt slut efter att gått upp så tidigt, så tidigt går jag knappt ens upp när det är skola :O så måste verkligen lägga mig i tid ikväll.. som fredrik sa; du kan ju gå och lägga dig nu för att vara här kl 6 imon ;) mjoo ^^ aja hoppas alla andra får njuta av sina sovmorgnar medans jag jobbar..

välkommen till vuxenlivet, josefine?!
ush jag vill inte bli vuxen..

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

hej!

såg din kommentar på kissies blogg. sjukt rätt när du skrev att hon var fake. För det är hon ju: fejk blondin, fejk bröst, fejk läppar, fejk dialekt. rykten går att de e fejk pojkvän. ja vad mer ska man hitta?

2009-02-16 @ 15:40:26
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0