* jag h a t a r skolan just nu, eller nej, alltid !

såhär känner jag just nu ;


håller på att skriva en svenska och en tyska grej. så sjuukt tråkigt, jag fattar inte ens varför vi gör sånt här onödigt trams ? ge mig nåt som jag har nytta av i livet istället..
såhär ser min närmsta vecka ut -
* torsdag - inlämning av svenskan jag håller på med nu, argumenterande uppgift om William Shakespeare (?)
* torsdag igen, lämna in idrotten x2, fast den ena är vi typ klar med tror jag. men sen ska jag och rebecka hålla i lektionen så måste skriva klart alla regler och sånt trams
* fredag - glosprov i engelskan, ungefär 200 glosor tror jag, om inte mer. har glömt boken både igår&idag så ah, det lär ju gå mindre bra.
* måndag (tror jag) inlämning av talet i engelskan som jag INTE FATTAR ETT SKIT AV !!!! prata om en rasistisk händelse, typ ett brott och varför det var fel och blablabla, i TRE minuter på ENGELSKA ! mhei gåodö.
* imorgon, onsdag ska jag skriva klart tyska uppsatsen som jag håller på med lite nu. ska skriva om vad vi gjorde i berlin, på tyska. men vi får ha ordlista så det hjälper ju lite men ändå sjukt tråkigt och irriterande, för kommer inte på vissa ord :S

sen lär det vell komma mer i veckan, jag menar det är ju bara tisdag än så länge. dem tar inte hänsyn till att vi har 1000 andra saker att göra i skolan utan bara skickar på oss ännu mer skit att göra så vi inte ens får någon fritid. det gör mig på mkt bättre humör =) guud vad jag älskar skolan jag ska nog gå 3 år till efter studenten. ELLER INTE, DET SKA BLI SÅ JÄKLA SKÖÖNT ATT SLUTA SKOLAN. JAG SKA BARA RESA OCH FLYTTA TILL USA OCH BLI RIK OCH JOBBA INOM MODE ! HEJ


Kommentarer
Postat av: Nightfall

haha jag känner likadant ;P

2009-02-03 @ 22:22:52
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0