* home again..

nu är jag hemma igen, är skit trött :p sov bara 8 timmar inatt ;O brukar alltid sova 10 när jag är ledig typ..
iaf, kvällen har varit trevlig. åkte hem till vicki&jörgen och beställde mat, åt tills jag inte fick ner mer sen bjöd dem på god efterrätt + godis, snacka om att jag ska ut och gå imorgon eller ;O !! japp, jag har blivit duktig förstår ni, höhö. gick hela den långa skogsrundan idag, tar ca 40-50 minuter beroende på hur fort man går den. men tror jag kom tbx efter 40 eller nåt, vi kastade lite boll med så ;p tänkte gå den imorn med så man bränner bort lite av helgens kalorier. shit jag vill nog inte ens veta hur mkt onyttigt man fått i sig under dessa dagarna, helt sjukt. men som mamma sa; det får bli ändring på sånt här x) jag kom med förslaget att vi köper inget godis, läsk, chips och sånt nästa helg utan äter typ istället grönsaker med dip på lördagen, för det är ju iaf nyttigare än godis och sånt även fast det kanske inte heller är jätte nyttigt. då säger peter; jaaa, jag kan knappt vänta tills nästa helg då vi ska dippa morötter !! hahaha ja ba neeej inte jag heller, ska vi börja ha nedräkning redan idag eller? haha stupid family.. men iaf, sedan kollade vi självklart på mellan (melodifestivalen u know ;) bättre än förra gången, ? tycker jag. måns och den där gruppen. h.e.a.t ? aah dem som var lite rockigare iaf, dem 2 var bäst ! också dem som gick vidare med som tur va (: vad har alla andra gjort idag på alla <3 dag ? nähe, nu ska jag stänga ner här och sova läänge, sen imorgon märker vi vad jag ska göra då, men förmodligen bara ta det lugnt och kolla film + gå då såklart ;) puss och godnatt alla söta !
bilder från igår hittar ni som vanligt på bilddagboken - josefineea !

Kommentarer
Postat av: go for it

hej tjejen! ville bara säga att jag tyckte din kommentar till kissie va klockren !

2009-02-15 @ 17:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0