* hej allihopa

idag har jag varit med bella hela dagen, både bra och dåligt :D hahah. bra för att vi är bäst och jag har saknat dig <3 men dåligt för att nu fick jag inte gjort deet jag skulle idag :( skulle städat, pluggat en massa, solat ^^ dagarna är fan för korta för mina planeringar, hinner ju inte med nåt ? men får göra allt imon istället, eller ah det mesta. för slutar halv 4 sen ska vi gå på stan lite och sen blir klockan mycket!
idag har vi roat oss med att ta massa snyggebilder och spelat in sjuka videoklipp, hahah! ni får ett smakprov av bilderna här nere ;) men filmerna är alldeles för långa för att kunna lägga ut någonstans ;S så om man vill se dem får man komma hem till mig xD

  
  
  
vi har aldrig påstått att vi är normala, för det är fan långt ifrån vad vi är ! haha älska oss
- BFF <3


http://se.youtube.com/watch?v=M7bBud0cPbc
jag tååål inte blondinbella !! seriöst, hon går mig på nerverna. hej allihopa hej allihopa hej allihopa, GAAAAAH!!!! jag får spel på henne.. någon mer än jag som avskyr henne ? :) nej tänkte väl de ..

Kommentarer
Postat av: bella

HAHHA HAT ÅT BLONDINBELLA OCH DU VET VEM!! xD vi är bäst, älskar dig <33

2009-02-02 @ 21:06:52
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0