* heej bloggen

sitter här med bellsi, vi har nästan precis varit ute och gått en runda med 2 av mina hundar , kimba&diesel :) har ju som sagt jobbat idag, 6-15. det var ingen höjdare att gå upp 5 vill jag lova er, men jag överlevde. vaknade flera gånger inatt av att jag trodde att jag försovit mig , jag drömde till och med att jag gjorde det ;o vaknade typ varje timma av det, jobbigt.. så sen när jag väl gick upp så kändes det precis som att jag inte ens somnat, var helt klarvaken! så kommer nog vara trött ikväll.. annars då, vad har alla andra hittat på idag? =) nu ska vi fortsätta läsa skvaller om kändisar ;D pussallesammans <3


Kommentarer
Postat av: bella

jag har varit ute och gått med dig :P vad ska du göra ikväll? <333

2009-02-18 @ 16:34:53
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0