* friday the 13th

yes, fredagen den 13:e idag. än så länge har det inte hänt mig något speciellt på fredan den 13:e vad jag kan komma ihåg, men nån gång ska kanske bli den första? huhu nej men vi får inte hoppas att det händer nåt olyckligt idag iaf. var jätte nära på att gå under en stege utanför mq igår, men gick snabbt åt sidan för att undvika den, som tur va så hände inte det idag! jaja. vad ska alla hitta på idag då ? jag är ju ledig så har suttit hela morgonen med analysen, har bara några rader kvar att skriva nu, så skönt! sen ska jag gå ut en runda med nån utav hundarna sen hade jag tänkt kolla på the notebook =) måste bestämma vad jag ska ha på mig ikväll med, men det ska vi nog kunna hinna med. med andra ord fullspäckad dag som jag hoppas kommer bli lyckad! :) bäst att jag skriver klart det sista nu så jag har det gjort. sen måste jag starta om datorn med för att jag gjorde någon uppdatering, jobbigt.. skriver nog lite senare idag. kramkram ♥

Kommentarer
Postat av: jessika

sv: Mm gör det! har sett den flera gånger =) jo det får vi verkligen göra. har inte så mycket planerat på lovet förutom att jag ska jobba en hel del men tycker absolut att vi ska ses <3

2009-02-13 @ 12:41:41
URL: http://jessikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0