* fredag, äntligen!

bra början på denna fredagen, eller inte .. började med att jag gick upp vid 7 för att ta bussen halv nio. men jag var så seg att jag inte blev klar tills dess, så tänkte jag att då skiter jag i engelskan eftersom att vi ändå hade glosprov som jag inte hunnit öva på ^^ så då skulle jag istället ta bussen halv tio, men nejnej då kommer den körande precis när jag börjat gå neråt gatan.. så jävla typiskt. inte för att det gjorde så jätte mkt, för missade ju bara matten också men ändå.. så irriterande! för den är nästan ALLTID sena annars, men just idag skulle den vara 1 minut tidig! jaja. ska bli skönt med körkort sen (?) haha. fast då kanske man kommer försent ändå, för att man får bestämma sj när man ska åka ? hmm..

jag kom iaf till skolan till slut, fast egentligen helt i onödan.. hade organisation sen åkte jag hem. för antagligen hade vi inställd psykologi för läraren svarade inte när vi ringde och vi hade typ eget arbete ^^

just det, idag kom mina lilla älsklings valp till världen :D en liten röd dvärgpinscher, en tjej :) vi har pratat om att skaffa en till sån ända sedan vi fick kahlua, som nu är 5. men har inte blivit av utav olika anledningar. men nu så hade vi typ preliminärt bokat en så om det kom en tjej så skulle vi vara först att få den. så inatt kom det 3 söta små valpisar, 2 killar och 1 tjej. var nog menat att vi skulle ha en till =) hihi. så uppfödaren ringde imorse vid 7, överlycklig haha och jag blev lika glad när jag fick veta. så om 2 månader kommer hon hem till oss, längtar <3

inte ens ett dygn gamla bilder;
 till höger på denna bild är hon :) <3 ser lite större ut än vad dem är i verkligheten, dem är så små att man kan hålla dem med en hand =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med en ny valp, blir nästan lite avis. Min rottis är gammal nu och jag skulle såååå gärna vilja ha en till, men tiden räcker inte till som det ser ut nu... Men sen nån gång...

/A

2009-02-06 @ 16:37:40
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: bella

åååh va söt!jag måste få sen den irekt är den kommit till er =D vad ska ni göpa den till?:P <333

2009-02-07 @ 08:14:26
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0