* ben&jerry's

WAAH, BEN&JERRYS ABSTINENS !!! jag blev sjuuuukt sugen på ben&jerrys när jag nyss såg att någon skrev om glass. åhåå vad gott det hade varit med en fet burk med marshmallows glass eller cookie dough, mmmh. men ja, bor man i en liten håla så finns det inte mkt att välja på ;) får helt enkelt hejda mig tills fredag, *vattnas i munnen*..

annars då? MIN BÄSTASTE REBECKA VS. HULDA FYLLER 18 ÅR IDAG. GRAAAATTIS ÄLSKLING <3
annars idag har jag ju jobbat, men bara imorgon och fredag kvar nu så det är sköönt :) och på fredag slutar jag ju kvart över 1. vad händer i helgen gott folk? jag vill verkligen hitta på något skoj.  direkt när jag kom hem från jobbet idag lite över 3 så gick jag och bella en runda , idag med hennes hund :) ajaa, ska ner och äta god fisk nu, mums! (fast bj hade varit tuusen gånger bättre, mohaa)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0