* back to school

yes, idag var det första dagen i skolan efter lovet. inte jättekul om jag får säga det själv, utan ganska lamt som vanligt ;p hade iofs bara en lektion för orkade inte med matten.. vi gör ju ändå ingenting? så jag tog bussen hem istället och började lite på mitt engelska tal. en stund efter att jag kommit hem så plingade bella på dörren, surprise! haha ;) så vi gick hem till henne och kollade på wildchild, den var brao :) när vi kollat klart på den så gick jag hem och åt o lite sånt. nu sitter jag här och kollar runt på lite olika grejer, ska nog snart lägga mig och kolla lite på tv med. känner inte att jag behöver lägga mig speciellt tidigt idag med tanke på att jag inte börjar förrän klockan 1 ;) älskar när man kan sega på morgonen och bara gå runt och göra vad man vill, utan att stressa. så får hoppas ja vaknar lite innan 10 iaf så behöver jag inte stressa till bussen som går 11.30. enda nackdelen med att bo utanför stan. jaja. ska gå ner och borsta tänderna osånt nu, vi hörs imorgon :) puss o godnatt alla söta <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

din header va as snygg! din blogg ser väldigt bra ut i hel het oxå, funderar på att läsa den imorgon men hinner inte nu för jag ska sova. haha

2009-02-23 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0