* äntligen lov!

idag när vi hade slutat så åkte jag carolina, rebecca & olivia in till stan för att köpa present till rebecka. inte den lättaste att köpa till ;O haha fast det är inte lätt att köpa till nån tjej iofs ^^ men till slut hittade vi nåt. när jag kom hem åt jag och sen när mamma kom en halvtimme senare så gick vi ut med hundarna :) nu ska jag snart skriva lite på analysen sen tänkte jag kolla på the notebook ! hoppas den är bra. imorgon blire feeest som sagt ! :D kommer bli as kul tror jag faktiskt. kvällen börjar med förfest hemma hos pappa , sen vid halv 9 tiden drar vi till lokalen och festar järnet hela natten låång ! ;p och nu har vi äntligen LOOOV så jävla skönt! 10 dagar av frihet från skolan, haha. fast måste plugga liite på lovet men inte mkt. men nu ska jag inte sitta här och slösa tid längre  ;) utan ta tag i de nödvändigaste sakerna, höhö ! pussheej


(tänkte lagt in en bild men nej skiten funkar inte!!)
så får bli mileys nya låt som finns med på hennes film :)
the climb <3

Kommentarer
Postat av: bella

lyssnar på låten hela tiden, älskar den! och du får hälsa grattis till rebecka, synd att jag missar festen! men ni får ha super kul :) ÄLSKAR DIG<3

2009-02-12 @ 19:14:49
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0