* ännu en

här kommer lite fler rader med (o)intressant info om mig, haha. ni som orkar kan ju läsa iaf!


ÄRLIGHET

Ditt äldsta hångel? 2 år äldre än mig själv ^^
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? har aldrig varit RIKTIGT kär.
Vad tycker du om kärlek? ibland är det underbart, ibland är det ren skit!!
När kramade du någon sist? ehm, det var längesen typ ;O innan lovet nångång tror jag. om inte hunden räknas? haha..
Saknar du någon speciell person? ja, en massa
Har du svårt för att bli kär? Ja!!
När kysste/hånglade du med någon sist? oj, det var längesen nu, 2 månader sen kanske? (fan vad längesen ändå? haha)
Ångrar du det? mjae, lite kanske, ibland x)
Är du singel? jao tyvärr.
När fick du senast en komplimang? idag :)
Har du hånglat med någon av samma kön? jao, allt kan hända när man är drunk ;)

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: nepp
Hånglat med nån riktigt ful: haha. nej det tror jag inte, fast han var inte jättesnygg heller, som sagt allt kan hända när man är full ^^
Hånglat med fler än 50 pers: alltså, vem räknar? men om jag ska va ärlig, det är nånstans mellan 20-25 kanske? nej men jag vet fan inte ;p hah
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja
Gjort något riktigt dumt? JA!
Gjort något du verkligen ångrar? jaaa
Varit nykter på nyårsafton? yepp när jag var mindre
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? japp
Blivit polisanmäld? nix
Fått din mamma att gråta? hoppas inte det ;o <3
Slagit ner någon? nej, bara min syster isåfall, när vi bråkat ;p
Skämts över dina föräldrar? ja när jag var mindre
Skämts över dig själv? yees
Sagt jag älskar dig och menat det? självklart
Tar du droger? nej!!
Dricker du? jao
Vilka kläder sover du i? tshirt och trosor
Vad hatar du verkligen? falska människor!
Varit kär? ah
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? jepp, tror de
Är du ensam nu? nej, hela familjen ligger och sover
Vill du gifta dig? ja, om jag hittar den rätta så..
Vill du ha barn? aa :)


SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? jag själv
Såg dig gråta? gråter inte ofta inför folk, men det var nog mamma sist tror jag.
Fick dig att gråta? en viss persons idiotiska beteende!
Du delade en cigg med? maggan
Du gick på bio med? mamma, peter, amanda&vicki
Skällde på dig? hah, typ bara mamma som gör de xd


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit? nae
Kramat någon? nej
Pussat någon? nepp
Köpt någonting? aomen
Sjungit? alltid
Saknat någon? ja <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

verkligen gulli blogg

2009-02-24 @ 19:15:29
URL: http://queenies.blogg.se/
Postat av: Anonym

mohahahaha! :D:D:D

2009-02-25 @ 14:04:52
Postat av: ALICIA - shopping & foto

kolla gärna på min blogg om det intresserar dig :)!

2009-02-25 @ 14:16:43
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0