* :) <3

ibland får jag mina idéer. detta poppade upp i mitt huvud för ca 1 timme sedan. kände för att göra ett kollage i paint med bilder som symboliserar saker som betyder något för mig, eller saker som jag tycker extra mycket om! skulle kunna säga att denna bilden beskriver mig ganska så bra, vad jag tycker om osv.. som sagt, en bild säger mer än 1000 ord! :)



en liten förklaring för er som kanske inte känner mig så jättebra;
♥ min underbara familj som betyder oerhört mycket för mig. där inräknar jag även min
närmsta släkt också, dvs speciellt min mormor.
♥ bella, min allra bästa vän. som jag inte skulle klarat en dag utan. alot of love <3 <3
♥ rebecka, ännu en underbar bästa vän. som betyder väldigt mycket för mig!
♥ och såklart alla de andra vännerna
♥ jag älskar sommar och att åka på semester utomlands, typ skulle kunna leva på de :)
it makes me happy!
♥ gillar mat&glass, haha. speciellt tacos och ben&jerrys
♥ jag tycker även om att kolla på film och gå på bio!
♥ the hills är enligt mig, det bästa programmet som finns, det slår i princip allt. avgudar
personerna som är med i serien och hela upplägget är bara bäst. skulle gärna velat leva
som dem gör ;)
♥ one tree hill är ett annat tv-program som jag tycker väldigt mycket om. näst efter the
hills kommer definitivt oth. det som skiljer sig från the hills är ju att detta är
skådespeleri men det är inte th, annars är dem ungefär lika bra :)

jag tror det var allt!
sen finns de självklart fler saker som jag tycker om eller tycker om att göra, tex festa, shoppa osv. men kunde ju inte ta med exakt allt heller ;p


Kommentarer
Postat av: bella

Love you best friend <3

2009-02-26 @ 21:57:18
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0