* 17 februari 2008

satt och tänkte på detta i början på veckan, men sen glömde jag helt bort det den 17e..
den 17;e februari var det nämnligen 1 år sen vi var och såg emd på autoheat, haha kanske inte så jättestor grej eller så, men jag minns hur glad jag var x) dem hade ju nästan precis bildats eller vad man ska säga och enligt mig kunde det inte bli bättre än det där. 3 snygga killar i en och samma band, jag älskade det ! så var såklart tvungen att gå och se dem när dem kom till autoheat i hstad (: oförglömlig dag, danny är underbar <3 " tjejer, jag har kvar lapparna" aaw :')


mobbad bild jag vet, men vafan, jag var as nervös. haha !


Kommentarer
Postat av: bella

SV: ah har bestämt att jag ska göra de nu :)

hahah ååh de va så kul =) <333

2009-02-20 @ 13:10:20
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: bella

aaaw tack <33333

2009-02-20 @ 15:12:39
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0